تابلو سازی در اصفهان

تابلو سازی در اصفهان، هنری دیگر در هنرستان ایران!

حتماً تا به حال برایتان پیش آمده که در هنگام عبور از خیابان، چشمانتان به تابلوی سردر فروشگاهی دوخته شود! در این هنگام با دقت خاصی، مشغول به خواندن نام و توجه به ظرافت های آن می نمایید.

بله، امروزه تابلوسازی در کانون توجهات و جذب مخاطب قرار دارد. این صنعت، یکی از مهم ترین ابزارها در تبلیغات و معرفی برندینگ و نام های تجاری محسوب می شود. تابلو سازی در اصفهان نیز همچون بسیاری از هنرهای دیگر به صورت حرفه ای و تخصصی دنبال می شود.

در واقع تابلو سازی ترکیبی از هنر، خلاقیت و زیبایی است. هر چه استفاده از این عناصر با ظرافت و هوشمندی بیشتری صورت گیرد، اثرگذاری و جذب مخاطب آن بیشتر خواهدبود. پس، اگر شما هم به دنبال اثرگذاری هرچه بیشتر و جذب مخاطبان خود هستید، این مطلب را ازدست ندهید!

تابلوسازی اصفهان فیروزی آجر

تابلوسازی چیست؟

تابلوسازی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی در جهت معرفی برند و نام تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار، از المان های مختلفی مانند حروف چینی، رنگ بندی و نورپردازی درکنار یکدیگر بهره می گیرد.

در دنیای رقابتی امروز، تابلوسازی به عنوان یکی از اهرم های مهم در جذب مخاطب، کمک شایانی می نماید. تابلو سازی در اصفهان، به عنوان یک هنر در زمینه معرفی برند و تبلیغات، نه تنها هزینه محسوب نمی شود. بلکه نوعی سرمایه گذاری است.

اندکی تاریخ!

تاریخچه استفاده صنعت تابلوسازی به اواخر قرن هجدهم برمی گردد. از گذشته تا به امروز، این امر به منظور معرفی برندها و کسب و کارها صورت می گیرد. تابلوسازی در ایران نیز در دهه چهل، شروع به کار نمود.

در ابتدا این کار توسط خوشنویسان و یا حک کردن حروف بر روی پارچه و سنگ صورت می گرفت. تابلو سازی در اصفهان به دلیل وجود بستر هنری مناسب، از جمله صنایعی است که از دیرباز مورد توجه بوده است.

امروزه نیز این صنعت، با پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات به شکلی زیبا و منحصربه فرد انجام می شود.

تابلو نئون سفید

تابلو سازی در اصفهان چه اهدافی را دنبال می کند؟

همان گونه که اشاره شد، تابلوسازی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مدرن و تأثیرگذار اهداف متعددی دنبال می کند. اهدافی که شما را در رسیدن هرچه بهتر به مقاصد پیشرفت و توسعه کسب و کارتان یاری می رساند.

۱- یک تیر و چند نشان!

در صورتی که تابلوسازی با رعایت اصول و بصورت حرفه ای انجام شود، چندین هدف را همزمان نشانه گرفته است.

یک تابلوی خوب و اصولی ابتدا حرفه ی شما را معرفی کرده و به مخاطبان می شناساند. اما این پایان کار نیست! خلاقیت و نوآوری تابلو، می تواند یک امتیاز و تبلیغ ویژه محسوب شود. این کار باعث بهتر دیده شدن و شناخته تر شدن نام و برند شما می گردد.

۲- تابلوسازی در اصفهان، متعلق به همه!

در هنر تابلوسازی فرقی نمی کند چه شغلی دارید و یا در چه وسعتی فعالیت می کنید. از یک مغازه کوچک در نبش خیابان گرفته تا فروشگاه های زنجیره ای و بزرگترین شرکت های برندینگ! همه و همه می توانند بر حسب نیاز و در جهت معرفی اهداف و خدمات خود از تابلوسازی استفاده نمایند. هدف اصلی تابلوسازی، معرفی نام و جذب مشتری است و این هدف برای هر صنف و شغلی امکان پذیر است.

۳- ربودن گوی رقابت از رقبا!

امروزه و با توسعه کسب و کارها، توان رقابتی یک معیار مهم در بازار کار محسوب می شود. شما برای حفظ نام و توسعه کسب و کارتان نیاز به ابزارهای مناسب جهت رقابت دارید.

بدون شک، تابلوسازی به عنوان صنعتی مدرن و منعطف، گزینه های فوق العاده ای را پیش رویتان قرار می دهد. تابلوسازی در اصفهان در انواع مختلف هنری و بصری تهیه و ساخته می شود. استفاده از این شیوه باعث خواهدشد تا اثرگذاری خود را بیشتر نموده و در رقابت با سایر رقبا پیشی بگیرید.

تابلو استیل طلایی در اصفهان

مزایای تابلوسازی

صنعت تابلوسازی، در کنار اهداف متعددی که دنبال می کند، مزایای شگفت انگیزی نیز به همراه دارد. در ادامه به بخشی از این مزایا اشاره خواهیم کرد.

  • ساختار انعطاف پذیر و جذابیت بصری

 استفاده از انواع حروف و فونت های جذاب در هر سایز و اندازه ای یک مزیت بزرگ است. این کار با ترکیب رنگ و استفاده از گرافیک های مختلف به راحتی قابل انجام است.

در نتیجه به راحتی هرگونه طرح و ساختاری قابل طراحی و اجرا است. بدون شک، زیبایی بصری و جلوه های گرافیکی یکی از مؤثرترین روش ها برای جذب مخاطب است. امروزه تابلو سازی در اصفهان نیز با به کارگیری زیباترین خطوط هنری و رنگ بندی منحصر به فرد صورت می گیرد.

  • خداحافظی با محدودیت زمان!

به عنوان یک امتیاز ویژه می توان گفت، تابلوسازی محدودیت زمانی ندارد. در هر ساعت و زمان مشتریان قادر خواهند بود تحت تأثیر نام و برند شما قرار بگیرند. البته این امر مستلزم طراحی زیبا و هوشمندانه بوده تا در گذر زمان جذابیت و اثرگذاری خود را حفظ نماید.

  • تابلوسازی در اصفهان با بهترین قیمت

یکی دیگر از مهم ترین مزایای تابلوسازی، مقرون به صرفه بودن آن از جمیع جهات محسوب می شود. شاید در نگاه اول و با دیدن تابلوهای شگرف و زیبا، نگران هزینه ساخت آن باشید. اما باید بگوییم با به کارگیری فناوری ها و تکنولوژی های جدید کاهش هزینه ها در یک قدمی شماست! لامپ های مدرن و کم مصرف نظیر SMD یکی از این تکنولوژی هاست.

  • دوام، ماندگاری و طول عمر بالا

اساساً تابلوسازی، ماندگاری بالاتری نسبت به سایر شیوه های تبلیغاتی دارد. متریال و نوع مواد به کاررفته در تابلو، غالباً از جنس های بادوام و ماندگار می باشد. این امر باعث خواهد شد تا به مرور زمان و تحت تأثیر عوامل و شرایط جوی کمتر آسیب ببیند. استفاده از مواد با کیفیت، سبب مقاومت در برابر تابش خورشید، بارندگی، برف و حتی آتش سوزی خواهد شد. همچنین دوام بالا به صرفه جویی در هزینه ها و کاهش مخارج نیز کمک می نماید. البته نوع متریال به کار رفته، بسته به نوع تابلوی ساخته شده می تواند متفاوت باشد.

  • اثر گذاری بیشتر در قیاس با سایر روش های تبلیغاتی

حتماً تا به حال شما هم تراکت تبلیغات دریافت کرده اید! و احتمالاً بدون توجه یا نهایتاً با نیم نگاهی، از آن صرف نظر کرده اید. اما آیا یک بیلبورد یا تابلوی زیبای ساخته شده در مغازه و فروشگاه هم این گونه هست؟

قطعاً پاسخ منفی است. یک تابلوی تبلیغاتی با افکت ها و عناصر به کار رفته در آن در اثرگذاری مخاطب فوق العاده مؤثر است. مزایا و تأثیرگذاری ویژه تابلوسازی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی نسبت به سایر روش ها، غیر قابل چشم پوشی است.

تابلوسازی در اصفهان پلکسی

انواع تابلو سازی در اصفهان

تابلوسازی در شکل ها و انواع مختلفی انجام می شود. هر یک از آن ها خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی دارند. بسته به هدف و نوع کاربردتان از تابلو، هر یک از آن ها می توانند گزینه ای ایده ال محسوب شوند. در ادامه به معرفی برخی از مهم ترین و پرکاربردترین انواع تابلوسازی در اصفهان می پردازیم.

  • تابلوهای چلنیوم

یکی از پرطرفدارترین و پراستفاده ترین تابلوهای تبلیغاتی تابلو چلنیوم است. این تابلو، به تابلوی هالوژنی که با استفاده از حروف خمیده از جنس آلومینیوم ساخته شده نیز شناخته می شوند.

تابلو چلنیوم قدمت چندانی در صنعت تابلوسازی ندارد. اما به دلیل انعطاف پذیری و زیبایی دوچندانی که دارد، به سرعت محبوب و پرکاربرد شده است. از انواع تابلو چلنیوم می توان به چلنیوم ساده، پلکسی دوبل، فول کالر و پانچ اشاره کرد. در حال حاضر تابلو چلنیوم یکی از مهم ترین المان ها در تابلوسازی در اصفهان محسوب می شود.

  • تابلو های ال ای دی (LED)

یکی دیگر از تابلوهای پراستفاده و نسبتاً جدید در تابلوسازی، ال ای دی ها هستند. این نوع تابلوها در نوع ثابت و روان مورد استفاده قرار می گیرند. LED ثابت، قادر به حرکت متن و تصاویر نمی باشد. اما نوع روان می تواند با افکت های نمایشی و  حرکات انیمیشن، کاراکترها و تصاویر را به حرکت در آورد.

  • تابلوسازی در اصفهان با انواع تابلو فلزی

تابلو فلزی، یکی از قدیمی ترین انواع تابلو ها به شمار می رود. پیش از ورود تابلوهای مدرن و جدید، تابلو فلزی از پرکاربردترین ابزارهای تبلغاتی بود. روش ساخت ساده، تنوع رنگ، مقاومت بالا و قابلیت تعمیر و و نگهداری آسان از مزایای تابلو فلزی است.

  • تابلوهای فلکسی

این نوع تابلوها از دیگر تابلوهای رایج در تبلیغات هستند. هر گونه محتوای تبلیغاتی، به راحتی و با دستگاه فلکس قابل چاپ می باشد. این نوع از تابلوها در زمره ارزان ترین و اقتصادی ترین تابلوها محسوب می شوند.

تابلو برجسته شهر هنر

کلام پایانی

تابلوسازی در اصفهان همچون بسیاری از صنایع هنری، به صورت حرفه ای و در نهایت کیفیت، مورد توجه ویژه است. امروزه این صنعت، نقش مهمی در تبلیغات و جذب مخاطب و مشتریان برعهده دارد. تابلوسازی برای شما که یک مغازه شخصی دارید تا دارندگان فروشگاه های بزرگ و برندینگ، قابل استفاده است.

انواع مختلف و مزایای ویژه تابلوسازی باعث شده تا روز به روز بر موارد استفاده از آن افزوده گردد. بیلبوردهای خیابانی و فضای شهری، سر در فروشگاه ها، شرکت ها و مغازه ها از جمله موارد مصرف تابلوهاست.

تأثیرگذاری مضاعف، جلوه های گرافیکی، دوام و مقرون به صرفه بودن از مزایای تابلوسازی به شمار می رود. مطمئناً شما هم به فکر توسعه و افزایش مخاطبان و مشتریان خود هستید. لذا، انتخاب یک تابلوی جذاب و حرفه ای با رعایت استاندارهای بصری و کاربردی، راه حلی فوق العاده خواهد بود.