تابلوسازی در اصفهان-آجرنما فیروزی

تابلوسازی اصفهان فیروزی آجر

تابلوسازی در اصفهان

تابلوسازی در اصفهان برای آجر نما فیروزی

تابلوسازی در اصفهان یکی از مشاغل قدیمی با قدمت بالاست و مزایای زیادی دارد که در سایر شهر های ایران نیز محبوبیت پیدا کرده است.
یک تابلوساز باید به طراحی گرافیک، تبلیغات بصری، عکاسی و حروف چینی، شاخص هایی مثل: انتخاب فونت مناسب، نورپردازی ، و…آشنایی داشته باشد ، و چنانچه تمام این موارد بالا رعایت شوند تاثیر مثبتی در جذب مشتری دارد .

دلیل اصلی این شغل در شهر اصفهان ، برای رونق کسب و کارهای مختلف است ، مثلا این تابلوها برای سر در مغازه یا فروشگاه همچنین سر در شرکت ها نیز نصب می شوند و به عنوان یک برند، شغل و خدمات مربوطه را معرفی و تبلیغ می کنند؛ این نوع تبلیغات به راحتی در ذهن مخاطب نفوذ می کند و باعث جذب مشتری می شود.
از بهترین و رایج ترین روش ها که شما از آن به عنوان یک تکنیک تبلیغاتی می توانید نتایج خوبی بگیرید و کسب و کار خود را گسترش دهید استفاده از تابلو در کسب و کارتان است‌.

بدون معرفی نام تجاری هیچ برندی در بازار حضور دائمی و مستمر پیدا نمی کند و ماهیت آن شغل پنهان باقی می ماند .

از مهم ترین و اصلی ترین دلایل پیشرفت صنعت تابلوسازی در اصفهان ، سبک طراحی زیبا و تابلوهای برجسته است که از سیستم های نوری و نور پردازی برای این کار هم می توان استفاده کرد؛ مثلا امروزه تابلوهای چنلیوم که بر اساس حروف برجسته طراحی می شوند را می توان با نور پردازی جلوه و نمای آن را چندین برابر کرد.

استفاده از تابلو تاثیر شگرفی در فروش محصولات شما و رونق کسب درامدتان می گذارد.

انواع تابلوسازی در اصفهان

  • تابلوسازی چاپی که شامل: بنر، فلکس (نور از پشت) ، یک لایت می شود.
  • تابلوسازی برجسته که شامل: تابلوسازی با حروف برجسته، چنلیوم، پلاستیک فلزی می شود.
  • تابلوهای LED که شامل: LED روان و LED ثابت می شود.
  1. تابلو چنلیوم: از تابلوهایی با حروف برجسته است که به دلیل تنوع متریال و نورپردازی از زیباترین و در عین حال مستحکم ترین تابلوهای تبلیغاتی محسوب می شوند.
  2. تابلو فلکسی و بنر: این نوع تابلوها جزء تابلوهای چاپی به شمار می روند که به عنوان تابلو مغازه و یا پلاکارد استفاده می گردند، انواع تابلو فلکسی عبارت اند از : ساخت تابلو با قاب مهتابی ، ساخت تابلو با قاب ال ای دی و ساخت تابلو فلکسی به صورت کلاف فلزی که با پروژکتور از جلو و یا بدون نور نصب و اجرا می شوند.
  3. تابلو LED: این نوع تابلوسازی از آن دسته تبلیغاتی است که با محوریت نور و نورپردازی محسوب می شود، که به دو گروه LED ثابت و نمایشگر دیجیتال تقسیم می شوند ،

نمونه تابلوهای دیگر