تابلوساز جایگاه پمپ بنزین

تابلوساز

تابلوساز

تابلوساز به فردی گفته می شود که به وسیله نرم افزارهای طراحی مثل کرل یا اتوکد ، می تواند انواع مدل های تابلوهای تبلیغاتی را طراحی کند ، سپس مدل و طرح آماده شده را به مشتری نشان داده و پس از نظرسنجی ها و انتقادات و پیشنهادات ، مشتری را در انتخاب تابلوی متناسب با محل کسب راهنمایی و مشاوره می دهد و پس از توافقی که بین طرفین صورت می گیرد، اقدام به ساخت تابلو می نماید.
بعد از آن، نیاز به دستگاهی به نام دستگاه حروف ساز چلنیوم می باشد. دستگاه حروف ساز چلنیوم از مهم ترین و اصلی ترین ابزار مورد استفاده در تابلوسازی است همچنین این ابزار سبب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. حیطه کاری تابلوساز تنها محدود به تابلو چلنیوم نمی شود، تابلوساز می تواند انواع تابلوی تبلیغاتی را نیز طراحی کند و بسازد. انواع تابلوهای تبلیغاتی که در کارگاه تابلوسازی ساخته و آماده نصب می شوند عبارتند از :

۱) تابلو چلنیوم : این نوع تابلوها نسل جدیدی از تابلوهای تبلیغاتی هستند ،که اصلی ترین متریال این نوع تابلو، لبه چلنیوم است که از نوعی آلیاژ آلومینیوم با نام اختصاری چلنیوم به بازار تابلوسازی وارد شده است و در مدل های متعددی همچون تابلو چلنیوم رنگی ، الماسی، دوبل ، لبه طلایی ، لبه نقره ای ، کریستالی ،ساید ، پانچی ، لترمکس قابل ساخت و عرضه می شود.

۲) تابلو استیل : یکی از جذابترین تابلوهای تبلیغاتی می باشد و همانطور که از نامش پیداست بدنه اصلی از ورقه‌ استیل تشکیل شده است که این ورقه‌ها هم برای روی حروف برجسته و هم برای لبه‌های حروف استفاده می‌شود و به دلیل درخشانی و براق بودن آن بسیار زیبا و خیره کننده است

یک تابلوساز حرفه ای ، با دارا بودن مجوز های لازم و حضور کادری مجرب و متشکل از تابلو سازان و حروف سازان حرفه ای در زمینه طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی و خدمات تخصصی را به مشتریان خود ارائه می دهد

تابلو ساز اصفهان

تابلوساز چه مهارت هایی باید داشته باشد

اگر یک کارگاه تابلوسازی کامل و بی عیب و نقص می خواهید ،باید هر یک از افرادی که در آن شاغل هستند و انجام فعالیت می کنند، به یک یا چند رشته از مهارت های تخصصی زیر آشنا باشند:

  • آشنایی با هنر خطاطی در رده عالی.
  • داشتن هنر نقاشی حداقلی در رده خوب
  • آشنایی با طراحی گرافیک در حد مطلوب
  • داشتن مهارت جوشکاری سبک
  • لحیم کاری و فلزکاری محفظه سازی ، لبه کاری با حروف پلاستیکی پلکسی گلاس
  • آشنایی با رایانه و نرم افزارهای گرافیکی و مهارت داشتن چاپ روی استیکر و فلکسی
  • داشتن مهارت برقکاری سه فاز و تک فاز
  • آشنایی با نئون سازی و شیشه گری.

علاوه بر موارد بالا یک تابلوساز حرفه ای می بایست مهارت کافی در بازاریابی و بیزینس داشته باشد و بتواند در برخورد با مشتریان و مراجعه کنندگان آنان را در انتخابی صحیح مشاوره و راهنمایی دهد.

نمونه تابلوهای دیگر